What's your number?

Jag fattar inte det. Alla killar man träffar förväntar sig att man ska bli kär i honom och skaffa hus, hund och barn. "Tjejer ska vara som i filmer". Men hörrni, wake up!! 2012 är här och vi lever inte längre i en romantisk komedi. Vi tjejer gör som vi vill (majoriteten av oss) och skiter i vad andra säger.

Jag är 18 år, det är inte många år jämfört med någon som är äldre. Jag träffar killar varje dag som förväntar sig att jag vill gifta mig och skaffa barn. Hallå, sa jag inte att jag var 18?! Jag har all tid i världen på mig att bli gammal och skaffa ett värdigt liv, jag tänker för fan inte stressa mig till det nu!

När jag var 15 år träffade jag en riktigt härlig kille. Vi var tillsammans i två år och om jag ska vara ärlig träffades vi för tidigt. Han kunde ha varit killen i mitt liv, istället är han ett av mina ex. Inget dumt jävla pucko ex som många andra killar visar sig vara utan en riktigt bra kille. Om man skulle ha ett cv över föregående förhållande när man träffar en ny skulle jag gärna ställt upp som en referens för honom, så awesome är han.

Men allvarligt talat, vad fattar inte folk? Vi gjorde slut när jag fyllt 18 och jag tyckte mycket om honom men jag kunde inte leva resten av mitt liv med vetskapen om att han var den andra killen. 2 killar? Nejnejnej!

Och jag säger det nu för att säkert säga det igen: tjejer är som tjejer är lika bra att jag säger det, horor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0