Sista dagen

Jag sitter här i min säng ikväll och lyssnar på Melissa Horns senaste album samtidigt som jag försöker beskriva i ord viktiga händelser i mitt liv. Saker och ting som har hänt det senaste året och väldigt snart ska jag trampa in på ett känsligt område vilket innebär att jag trycker i mig choklad just nu. Det känns bra att många bra saker hände i slutet av året, det ger mig mer styrka att ta mig vidare. Allt är inte mörkt och kallt och ensamt, ibland finns det ljusglimtar också!

Hur som helst så börjar skolan i morgon igen vilket innebär att jag idag har min sista jullovsdag, kanske någonsin men förhoppningsvis bara för nu. Det bästa är att jag spenderar den precis så som jag inte förväntat mig. Jag behöver plugga och skriva en massa arbeten men istället fortsätter jag på min biografi. Det kan bli en jobbig vecka men om 23 veckor är jag arbetslös/skollös så jag får ju njuta av att kunna skita i vissa avdelningar. Att vara en rebell kanske namnet på boken kan vara?

Anyway! Jag mår bra och allt är som det ska.
Ta hand om er kompisar!
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0