Okej några snabba regler för dig min man

1. Hör inte av dig om du söker sympati från mig.
2. Hör inte av dig om du vill höra mig säga "jag tycker nog om dig".
3. Hör inte av dig enbart på en helgnatt om du vill mer än bara ligga.
4. Sluta gör självklara handlingar mitt framför näsan på mig.
5. Sluta bete dig surt när du bad om svaret jag gav dig.
6. Stå på dig själv om du vet vad du vill ha av mig.
7. Bara för att jag är ung tycker jag inte om barnslig humor.
8. Om du vill vinna mitt intresse, erkänn att du försöker och sluta spela svår.
9. Om du behöver mig bara säg det.
10. Lämna mig ifred om du inte tänker fria till mig på allvar, ge mig min livs orgasm eller skänka mig pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0