Bra kompisar är de bästa kompisarna!

Det är få som förstår innebörden av en bra vän, jag tillhör den kategorin. För om det är någon som har svårt att släppa någon nära inpå så är det jag. Jag litar blint på min magkänsla när det gäller killar och kärlek men med vänner är det annorlunda. På senare tid har jag fått två väldigt goda vänner. Jag är 99% säker på att de skulle göra allt för mig, precis som jag skulle göra allt för dem. Vad de än kan tänka sig komma på att göra så kommer jag att hänga på. Vad de än skulle tycka (nästan) så skulle jag hålla med dem om det var till vår fördel. Kvittar vilken kille de träffar, jag håller god min även om jag hatar killen.

Sanningen är den att jag har haft få sådana här vänner. Jag har en killkompis som är en av mina äldsta vänner. Han är den enda vän jag behållt genom alla dessa år. Jag skulle göra allt för dessa tre typer och jag är säker på att det är ömsesidigt.

Jag önskar de all lycka i världen och jag vet att de kan få allt de vill ha!
All min kärlek till er Nathalie, Sara och Morgan!
Bättre vänner får man forska efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0