Hur jag vill!

Sedan i september har jag blivit väldigt mild i mina inlägg, det insåg jag nyss. Jag ber om ursäkt och hoppas på att jag ska bättra mig! Kanske kan ni acceptera det, kanske kan ni inte.

Jag har redan från början bestämt mig för att inte skriva om vad jag gör om dagarna, det är inte det man vill läsa. Men idag ligger jag bara i sängen och njuter av att till fullo kunna utnyttja mina 120 cm helt ensam. Det är det bästa och det skönaste jag vet, för jag får se ut hur jag vill och låta hur jag vill, rulla runt hur jag vill och ligga hur jag vill. Förstår ni? Jag kan göra allt Hur Jag Vill!

Nu tycker samtliga säkert att jag överdriver och det kanske jag gör till viss mån bara för att framstå på ett bra sätt, men annars så är det så. Det är skönt att vara själv även om jag ibland hatar det. Och en sak till innan jag slutar! Jag är ingen hårdhjärtad kall brud som inte vill ha med någon kille att göra. Tvärtom! Men jag mår också jäkligt bra av att slippa rapportera in varenda liten detalj om vad jag gjorde igår och med vem varje morgon.

Släpp mig fri, jag kommer alltid tillbaka till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0