You don't have to save me, just need you to follow.

Många saker känns bra idag. En sak som känns extra bra är att vakna ensam i sin säng, annars är det väl rätt skönt att vara gammal nog till att göra vad man vill en måndag och totalt skita i att gå till skolan. Kan inte säga att det gör ont i hjärtat.

Något som däremot inte känns så jävla bra är att jag antagligen inte kommer spela fotboll på minst fem veckor. En annan sak som inte heller är särskilt kul är att jag sover själv i natt också.

Hur kan en människa, som jag, känna så starkt för två så olika saker. Det är som att bli kär i två personer samtidigt. Men jag har också hört fortsättningen, om du blir kär i en till var den första nog inget bra. Men tolk mig rätt, jag är inte kär. Inte idag, inte i morgon, inte nästa vecka och inte årets sista vecka heller. Klarar mig bra.

"I don't know were you going or when you're coming"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0