Sista utekvällen detta året

Vi bryr oss inte om det faktum att det är snordyrt att gå ut fler gånger i månaden än vad helgerna räcker till. Vi bara låtsas som om det är normalt eller åtminstone tillhör en studie som jag har gjort. Jo det är lite så faktiskt, jag har börjat se ett mönster efter alla dessa fyllor och skit!

Om man dansar på Tempel dansar man definitivt in i någon sju gånger på en halv minut, true shit! Om du dansar på Tempel kan du förvänta dig att killen som dansar bakom jäääättegärna sliter av dig kläderna mitt på dansgolvet. Jepp, det hände mig igår. Igen. Okej, så om vi byter klubb och går till något annat ställe, vilket som helst, så är det inte riktigt likadant. Dels för att det inte är lika trångt och dels för att alla småkillar inte kommer in där. Varför i hela friden fortsätter alla killar att dansa med ståndet först när det aldrig går bra ändå!?

Tur att det snart är nyårsafton, börjar bli trött på det här. Nytt år, nya tider!

En annan skoj sak är att gårdagens hemsläp var min bästa killkompis sedan 18 och ett halvt år tillbaka (hela livet alltså). Vet inte om det innebär att det var en lyckad utekväll eller om den var så hemsk att jag bara tog vad jag fick?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0