Lena Philipsson

Jag har aldrig varit med om något liknande.
Eller jo, det har jag faktiskt.

Låt oss säga att det berömda fenomenet "mitt liv känns som en låt" dyker upp och du vill dela med dig av det till hela världen. Facebook tänker du, nej tänker jag. Men vet ni vad? Jag gör precis likadant. Just nu är jag inne i en period där jag använder kryptiska låttexter som jag tycker passar in bra på min logg. Idag pryder den vackra texten, skriven av Lena Ph, "Jag har försökt med unga pojkar. Och jag har roat mig med äldre män" min sida.

Det roliga är att det stämmer. Jag har försökt med unga pojkar och jag har definitivt roat mig med äldre män. I fredags firade jag och mina vänner en kär och go' tjej som står mig väldigt nära, Nathalie är hennes namn. Jag blev sådär lagom salongsberusad och hade på så vis en väldigt trevlig kväll som slutade med utgång. "Träffade" en pågadrull ute för någon vecka sen när jag var snäppet värre än salongsberusad. Kan meddela att han inte var lika fager som jag mindes honom...

Förra lördagen var jag väldigt, väldigt full. Jag erkänner det och jag ångrar det. Jag vet inte vad det lördagen innehöll eftersom mitt minne sviker mig men antar att det var rätt många äldre män inblandade. Om inte kan vi se tillbaka på min historia för att få in deras betydelse i diskussionen.

Fantastiskt. Och sanningen har talat. Därför ska jag nu leva i celibat fram till nyårsafton. Det är lätt eftersom jag inte har någon tid över att träffa någon på något sätt. Inte ikväll eller i morgon, inte nästa vecka eller årets sista vecka. Jag ska spendera all min tid i skolan och med körkortsteorin. Vet ni varför? För att det ska bli lättare att träffa killar nästa år.

Jag vet, jag skrattar också åt mig själv. Ni vet väl att jag är rastlös och hatar att sitta ensam på mitt rum? Ja, det är det jag är och gör ikväll. Jag är sjuk i huvudet men jag har hört att folk tycker det är okej. Om inte annat så gör mina två närmsta vänner det i alla fall och det är faktiskt allt som betyder något för mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0