I stället för att...

Jag gillar att vara rätt så ärlig (en regel, tio undantag) och många gånger sätter det mig i komplicerade situationer. Speciellt på fyllan. Jag är ingen buse men jag är nog inte någon ängel heller. När jag i slutet på juni bestämde mig för att vara mer spontan och aldrig vara svår gjorde jag bort mig rätt så mycket. Det finns inget spontant med att nakenbada klockan tre på natten och det finns inget som är bra med att komma vinglandes hem klockan sex på morgonen och inte ha hemnycklarna med sig.

Att jag skulle vara en speciell "typ" stämmer inte. Fråga alla som jag känt sedan barnsben. Jag är väldigt pryd och korrekt. En tråkig typ som alltid sitter hemma och klagar. Yes, det är en sådan person jag är. Eller jag tror att det är så, det var längesedan jag var mig själv nu.

Och nu avslutar vi med att skratta åt det jag precis skrivit för att sedan laga en god måltid eller springa iväg till träningen. Själv tar jag nässpray och hoppas att det finns en Billys pizza i frysen för så sjuk är jag.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0