Bekännelse nummer 1

Ja det är väl välkänt här omkring att jag är rastlös. Så varför inte starta en ny blogg när klockan är två på natten? Det är inte precis så att jag aldrig har haft en innan... Har de inte varit associerade till mig har det varit till världen och har det inte varit dit så har det varit hit! Men nu får det vara nog på tråkiga försök att bli något jag inte är!

Så vi börjar där jag absolut inte slutade; det var en solig kväll i början på sommaren som jag började fundera. Visst funderar jag mycket och alltid men denna gången slog det verkligen rot, nästan som en inception! Till slut blev jag helt besatt av idéen som tanken gav mig så i ett desperat försök att göra min värld lite roligare tog jag ett steg rakt ut i verkligheten. Från en skyddad famn till en djup avgrund..

Okej! Jag ska inte säga att det är det absolut sämsta jag har gjort, för det är det inte. Jag har upplevt många saker. Ibland till och med saker som jag själv inte ens vet om har hänt, både hemska och fantastiska! Det sägs att "det man inte minns har aldrig hänt". Är beredd att hålla med till punkt och pricka! Så jag överlåter gärna alla sjuka saker jag gjort till ödet och låter det hänga med mig tills jag straffas för mina osundheter.

En sak jag skulle vilja göra nu som är både dåligt för min kropp långsiktigt och kortsiktigt är att ta en cigg á la french-style. Men jag gör det inte, dels för att jag är nykter men också för att jag vet att jag kommer må som om jag blivit överkörd av en lastbil i morgon och dö i lungcancer om några år..

Over and out (for now)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0