Många krokodiltårar har fallit sedan dess

verkligheten tar aldrig semester

Lör 23 sep 2006 13:11 (Uppdaterad Lör 23 sep 2006 17:27)

"det är precis som om, mina lungor har fått kramp. ja kan inte andas, vad håller på att hända? en allvarlig sak. omfg, jag vill inte se sanningen i ögonen. låt inget hemskt ha hänt! pappas ord, det blir spagetti och köttfärsås, jag orkar inte göra mer. jag och mamma har något allvarligt att berätta också! herregud, kramp! ögonen tåras, VAD FAN ÄR DETTA? ska dom skilja sig på riktigt nu? vem har dött? eller ska dom bara sälja internetet? måste vi flytta? vad har hänt? jag får inte luft! jag har kramp, jag har blivit som förlamad i hela kroppen. hjärnan har stannat. jag behöver.. jag behöver.. jag behöver seriös hjälp, fort som fan! kom ta mig långt härifrån! döda mig, gör vad som helst. jag pallar inte mer! vad som än har hänt, eller vad som kommer hända, kommer suga all ork ur mig. jag tänker inte fortsätta leva! eller kanske, om pappa har fått veta att han ska åka iväg på måndag möjligtvis. det skulle jag orka, men inte om farmor, eller farfar, eller nån annan har dött?! eller om dom ska skiljas. SNÄLLA DÖDA MIG, FÖR VAD ÄR DET SOM HÄNDER?! jag är tretton år, dom kan fan inte göra såhär mot mig? jag mår illa av tanken. det är inte rätt. jag visste att det skulle komma, men inte i dag! NI KAN FAN INTE GÖRA SÅHÄR MOT MIG! NI SKA VARA MINA FÖRÄLDRAR, MINA FÖREBILDER!"

- alankoFFS, Lunarstorm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0