Magiska nätter, regniga morgnar.

Att känna och tycka om någon ska vara det bästa som finns men det måste fan vara det mest krävande i hela världen. Ingen fobi och ingen träning tar lika mycket på ens krafter som det gör att tycka om en person.

Och detta säger jag, jag som slutat tycka om, jag som slutat bry mig och jag som inte längre vill ha någon som tycker om mig. Jag har hört att de bästa killarna är upptagna men det stämmer inte! De bästa killarna är singlar, både de som valt att vara singel och de som tvingats till det av olika skäl. Vill ni veta varför?

Det är såhär att vi tjejer är dumma i huvudet, för får vi en grej så vill vi ha en annan. Så är det med killar också, vilket automatiskt gör de upptagna killarna till svin eftersom de vill behålla sina älskade. Fråga inte efter forskningen, den finns ändå inte. Men det borde vara så, tycker jag, fast jag är ju också singel så vad vet jag?

Mer sex åt folket!
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0