I miss the one I used to be, when I was close to you.

Okej jag erkänner, jag har inga ess i rockärmen. Jag är precis lika kass som alla andra, jag känner. Jag vill inte vara förstörd, så jag har valt att inte vara det. Men nu, av glädje, skulle jag kolla så att allt var bra. Det är första gången på denna sidan året som jag ska ångra mig. Ikväll, 18 december nästan exakt ett halvår senare, ska jag gråta för ett av mina dummaste beslut någonsin.

Nu är det inte längre bara ord, det är rinnande känslor. Men vem fan är jag att må dåligt?! Tänk på alla andra jag sårade och förstörde för. Sommaren är alltid lätt att ta sig igenom men julen är nog den enda tiden jag riktigt uppskattade din närhet. Hur kunde jag vara så dum att låta en av dem bästa sakerna i mitt liv bara gå?

I can't take one more sleepless night without you.
I've lost my heart, I've lost my mind, without you.
I will never be the same, without you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0