Att älska

Jag älskar att vara medveten om min existens! Att gå förbi ett gäng killar på stan som spanar efter kött och ge dem en extra blink eller ett extra vick, det är så jäkla härligt! Jag älskar att dansa tätt intill en kille på en nattklubb och känna vad som händer i byxorna. Men det som är absolut bäst är känslan när man vänder sig om och går därifrån, medveten om att man lämnat ett litet avtryck och en gnutta besvikelse av en avslutad show.

För det är det vi ger dem, en liten privat show som vi snyggt avslutar med att gå självsäkert där ifrån. Något de missar är att alla killar får samma behandling, snygg som ful, odräglig som nykter. Men vad man inte vet lider man inte av. Så jag fortsätter att vicka lite extra på rumpan, drar ut på stegen lite längre och behåller ögonkontakten lite längre än vad som är accepterat.

Jag älskar att vara självsäker, gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0